ifo Media Center
The ifo Institute invites you to participate in the discussion of interesting economic topics via the Internet. In our ifo Media Center a whole series of remarkable events are available and can be viewed in full length. We also record selected speeches and presentations given by employees or at events and make them available in our Media Center.
![buehne-mediathek_0.jpg](https://www.ifo.de/sites/default/files/styles/1_to_1__600x600/public/2019-05/buehne-mediathek_0.jpg?h=4aa165ed&itok=Ouf4ECkM&c=1689235841)
4 hits:
Journal (Complete Issue)
Bestimmungsfaktoren des Konsums in Japan
Silvia Martsch
ifo Institut für Wirtschaftsforschung, München, 1998
in: Japan Analysen Prognosen, 1998, Nr. 145/146
ifo Institut für Wirtschaftsforschung, München, 1998
in: Japan Analysen Prognosen, 1998, Nr. 145/146
Journal (Complete Issue)
Quo vadis Japan? - Der steinige Weg ins 21. Jahrhundert
Hanns-Günther Hilpert, Helmut Laumer
ifo Institut für Wirtschaftsforschung, München, 1998
in: Japan Analysen Prognosen, 1998, Nr. 144
ifo Institut für Wirtschaftsforschung, München, 1998
in: Japan Analysen Prognosen, 1998, Nr. 144
Journal (Complete Issue)
Japan : Analysen - Prognosen ; eine Dokumentation der Hefte 127 bis 138
Christine Bichler
ifo Institut für Wirtschaftsforschung, München, 1998
in: Japan Analysen Prognosen, 1998, Sonderheft
ifo Institut für Wirtschaftsforschung, München, 1998
in: Japan Analysen Prognosen, 1998, Sonderheft
Journal (Complete Issue)
Japans Dienstleistungshandel : Wettbewerbsfähigkeit sowie Marktchancen ausländischer Dienstleistungsunternehmen aus empirischer Sicht
Berni Rensink
München, 1998
in: Japan Analysen Prognosen, 1998, Nr. 150
München, 1998
in: Japan Analysen Prognosen, 1998, Nr. 150
Contact